ایده های پلیمری

ایده های پلیمری خلاقانه که شاید برایتان جذاب باشد!

ایده های پلیمری

ایده های پلیمری خلاقانه که شاید برایتان جذاب باشد!

طی چند سال اخیر، صحبت های زیادی از زیان آور بودن پلاستیک ها و آلودگی محیط زیست با این مواد شنیده ایم. در این وبلاگ به این موضوع می پردازیم که این مواد پلاستیکی آنقدرها که می گویند هم ترسناک نیستند و با ایده های خلاقانه، می توان از دور ریختن این مواد جلوگیری کرد و اشیای جالبی تولید کرد.

شرینک پی وی سی مزایا و کاربردها

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۵۶ ق.ظ

کاربرد بسیار زیاد شرینک در صنعت بسته بندی و پلاستیک، صاحبان صنعت را به سوی کسب دانش بیشتر دراین زمینه هدایت کرده است. در این مطلب با یکی از انواع شرینک بسته بندی آشنا می‌شویم.


یکی از انواع شرینک بسته بندی، شرینک پی وی سی است. همانطور که می دانید PVC کوتاه شده ی پلی وینیل کلرید است. سومین ماده ی پلاستیکی پرکاربرد در دنیا همین پی وی سی است. تا زمانی که بسته بندی های پلی الفین کاربردی در صنعت پلاستیک نداشتند پی وی سی کاربرد بسیار زیادی داشت.

موارد رایج استفاده شرینک پی وی سی


شرینک پی وی سی در بسته بندی جعبه ها بسته بندی سی دی و دی وی دی و نرم افزارها، بطری های کوچک، صنایع دارویی و دیگر موارد غیر خوراکی مثل محصولات آرایشی قابل استفاده می باشد.


ویژگی های شرینک پی وی سی

به دلیل اینکه فیلم پی وی سی از خواص مکانیکی خوبی برخوردار بوده و همچنین در برابر بسیاری از مواد شیمیایی نیز پایداری خوبی از خود نشان می دهد، در صنایع فوق کاربرد دارد.
از دیگر ویژگی های این نوع از پلاستیک بسته بندی می توان به حمل و نقل آسان مواد تولیدی اشاره کرد. از شفافیت بسیار بالا و کشسانی خوبی برخوردار است.


انواع شرینک پی وی سی


1. pvc خشک یا سخت.
2. pvc نرم

 

نتیجه

یکی از انواع شرینک بسته بندی، شرینک پی وی سی است که به کاربرد و انواع آن اشاره ای کوتاه داشتیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۳
رضا علویان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی