ایده های پلیمری

ایده های پلیمری خلاقانه که شاید برایتان جذاب باشد!

ایده های پلیمری

ایده های پلیمری خلاقانه که شاید برایتان جذاب باشد!

طی چند سال اخیر، صحبت های زیادی از زیان آور بودن پلاستیک ها و آلودگی محیط زیست با این مواد شنیده ایم. در این وبلاگ به این موضوع می پردازیم که این مواد پلاستیکی آنقدرها که می گویند هم ترسناک نیستند و با ایده های خلاقانه، می توان از دور ریختن این مواد جلوگیری کرد و اشیای جالبی تولید کرد.

به منظور سنجش کیفیت فرآورده‌های پلیمری از سوی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان تجهیزاتی عرضه شده است.

به گزارش ایسنا، داوود خادمی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه فعالیت فناورانه این شرکت با طراحی و تولید دستگاه‌های کنترل کیفیت آزمایشگاهی آغاز کرده است، گفت: تاکنون موفق به ارائه محصولات فناور و خدمات گوناگونی به دانشگاه‌ها، بخش‌های صنعتی و پژوهش‌های فناورانه شده‌ایم.

وی اظهار کرد: ما تاکنون تلاش کردیم با استفاده از دانش‌آموختگان نیروی انسانی متخصص، بیش از ۴۰ نوع دستگاه کنترل کیفیت تخصصی در حوزه پلیمر را تولید داخل کنیم و الزامات استاندارد حوزه پژوهش نیز تا حدودی تأمین شده است.

بر اساس اعلام معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، خادمی به ارتقای کیفیت دانش فنی فعالان فناور صنعت پلیمر با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی اشاره کرد و گفت: یکی از محورهای فعالیت‌های این شرکت، ارتقای کمی و کیفی دانش فعالان صنایع پلیمری است و تا کنون بیش از ۷۰۰۰ ساعت تخصصی در حوزه‌های پلیمر برگزار کردیم. اکنون و با توجه به شیوع ویروس کرونا، این دوره‌ها را به صورت مجازی برگزار می‌کنیم.

منبع:ایسنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۵
رضا علویان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی